Samen met HuisAssist de
dienstverlening stroomlijnen?

HuisAssist.logo

Wat doet HuisAssist

HuisAssist biedt volledige assistentie aan klanten die een huis willen kopen, van het oriënteren op de huizenmarkt tot het tekenen van de koopovereenkomst en het plannen van de verhuizing. HuisAssist zoekt voor elke stap van het aankooptraject de beste en meest geschikte dienstverleners. De klant krijgt toegang tot een online dashboard waar ze een overzicht krijgen van speciaal geselecteerde dienstverleners, die zijn uitgekozen op basis van de persoonlijke voorkeuren van de klant. De klant heeft de vrijheid om te kiezen met wie ze willen samenwerken en heeft daarmee de touwtjes in eigen handen.

Met HuisAssist bespaar tijd en het levert je wat op

Bij HuisAssist richten we voornamelijk op begeleiden van de klant tijdens het aankooptraject van een woning. We bieden een systeem waarbij we bij iedere stap van het traject helpen om de beste dienstverleners te vinden dit kunnen zowel eigen dienstverleners zijn of die van HuisAssist. De klant heeft zelf de keuze met wie ze willen werken.

Een dashboard kan volledig worden aangeboden in de eigen branding, Zo blijft de klant altijd de binding behouden met het bedrijf, die het aanbiedt. Bij elke nieuwe aanmelding van een klant vindt er een telefonische intake plaats, waarbij HuisAssist uitleg geeft over wat de consument kan verwachten en waarom ze het dashboard kunnen gebruiken.

HuisAssist verhoogt de klantwaarde aanzienlijk door per stap in het aankooptraject een fee te verzamelen en deze 50/50 te verdelen. Alle data worden veilig verwerkt en van de data zal een connectie zijn met database om zo volledig transparant inzichten te krijgen in de klanten.

Het product kan zowel bij nieuwbouw als bij eigen aankoopklanten worden gebruikt, en zelfs door “niet-klanten” die bezichtigingen doen bij woningen die door de makelaar worden aangeboden. HuisAssist zorgt voor de extra service namens de makelaar.

Groeien met je bedrijf? 
Ga direct van start met HuisAssist

Alles over het HuisAssist dashboard

Op zoek naar advies & begeleiding tijdens het hele aankooptraject van een huis? Dan helpt HuisAssist de klant gratis op weg. De klant geeft aan waar hij of zij wilt starten in het aankooptraject. Vervolgens neemt onze Assistent telefonisch contact op voor een intake gesprek. De Assistent voorziet de klant van deskundig advies en legt de beste opties voor bij iedere benodigde dienst in het aankooptraject. De assistent vergelijkt honderden vakspecialisten op basis van de persoonlijke voorkeuren die de klant heeft opgegeven. Zo helpen wij de klant, terwijl zij de uiteindelijke keuze maken. Kortom, HuisAssist zorgt voor de beste deals zodat de klant niet te veel betaald.

“Altijd en overal gratis assistentie.”

Assistentie van A tot Z

HuisAssist staat in het hele traject van een nieuw huis gratis voor je klaar. Dus zowel tijdens de aankoop als de verhuizing. Wij voorzien de klant van advies gedurende het hele traject en verwijzen je door naar de juiste specialisten. Of je nu een aankoopmakelaar nodig hebt of juist de beste deal voor een klusjesman. Wij kunnen je met alles helpen.

Persoonlijke assistentie

Bij HuisAssist zijn wij de assistent voor iedereen. Zo hebben wij met alle klanten persoonlijk contact en helpen wij graag gedurende het hele aankooptraject. De klant kan zichzelf gemakkelijk aanmelden maar wijzelf benaderen ook proactief!

Mijn HuisAssist dashboard

De persoonlijke Mijn HuisAssist omgeving biedt een helder overzicht voor de huizenkoper. De klant ziet stap voor stap welke dienst er volgt en welke professional hier bij past. Voor iedere klant gaat HuisAssist gratis op zoek naar de beste dienstverleners, waarna de klant zelf de keuze maakt.

De beste deal

Omdat HuisAssist altijd opzoek gaat naar de beste deal voor de klant, bespaart de klant tot wel 50% op diensten gedurende het aankoop traject. Het is daarom veel voordeliger voor de klant om de benodigde diensten via HuisAssist af te nemen.

Betrouwbaar

Ontvang deskundig advies van onze eigen HuisAssist assistent of we verwijzen je door naar de juiste specialist. Door onze ervaring en vel eerdere gebruikers, weten wij precies wat past.

Geen verplichtingen

HuisAssist is volledig gratis en vrijblijvend, bepaal zelf waar je wilt beginnen. Je zit dus nergens aan vast!

Simpel en overzichtelijk

HuisAssist is voor iedereen gemakkelijk te gebruiken! Doordat de omgeving simpel en overzichtelijk is, zie je in één oogopslag welke diensten je kan vergelijken en voor welke dienstverlener is gekozen.

Onafhankelijk advies

Omdat HuisAssist onafhankelijk is, hebben wij geen belangen of voorkeuren, voor welke dienstverlener wordt gekozen. Zo kunnen we iedereen een objectieve keuze laten maken.

Altijd bereikbaar

Wij zijn altijd bereikbaar om assistentie te kunnen bieden! Wij zijn bereikbaar via telefoon, mail en Whatsapp.

 

Makelaar van de Toekomst

Door de versnelde technologische groei en ontwikkelingen rondom de huizenmarkt, verandert het makelaarsvak continue. Vroeger werd een makelaar voornamelijk gebruikt voor transacties, bij de aan- en verkoopbegeleiding van een woning. Tegenwoordig is er steeds meer vraag begeleiding tijdens de woningduur en zal dit alleen maar meer worden. Door onze expertise en technieken in het aankoop proces, ontzorgen wij gemakkelijk de makelaar en collega’s. Dit doen wij door het contact te behouden met de klant, gedurende de woonduur in de woning en de HuisAssistent te blijven! Dit doen wij door onze unieke ontwikkeld WhatsApp/mail systeem, hiermee kunnen wij per klant datapunten en zelfs vragenlijsten aan de achterkant inregelen. Met dit systeem kunnen klanten morgen of over een maand/jaar geautomatiseerd en persoonlijk berichten ontvangen. Mocht de klant eventuele diensten nodig hebben, kunnen wij altijd de hulp bieden via de gepersonaliseerde omgeving van de makelaar, waarin de eigen huisstijl in is te zien. Hierdoor creëren wij een constante associatie met het merk van de makelaar. Door onze huidige technieken en automatiseringen, vergroten wij de kans dat woningkopers of aankoopklanten over 7 à 8 jaar weer de woning via de makelaar verkopen.

Hoge service

Wij begrijpen als geen ander dat de klant altijd op nummer 1 staat, daarom bieden wij 24/7 assistentie aan. Wij zijn altijd te bereiken via WhatsApp, email en per telefoon. Wij bieden assistentie op een persoonlijke en kwalitatieve manier. Service staat bij ons zeer hoog in het vaandel.

Innovatie & Netwerk

Bij HuisAssist blijven wij vooruitstrevend. Wij gaan constant mee met de huidige trends en innovaties van de toekomst. Onze diensten zullen dan ook constant worden uitgebreid, waardoor we nog meer professionals kunnen verbinden/aanbieden hierdoor zal de dienstverlening blijven groeien. Dit maakt dat wij iedereen nu en in de toekomst nog beter kunnen voorzien van diensten rondom de woning.

Datapunten

Door het live-overview die wordt aangeboden is het mogelijk om de exacte keuze momenten in te zien. Op deze manier kunnen er voor elke partij verschillende learnings worden getrokken, om zo het aankooptraject steeds beter te optimaliseren.

Live overview van klantstatus

Blijf altijd op de hoogte wat de status van de klant is, zo weet je altijd en precies “wie, wat, waar en wanneer” er een aanvraag is binnegekomen of waneer een klant een dienst heeft afgenomen.

Extra omzet

Doordat de klant gebruik maakt van meerdere diensten via HuisAssist is het mogelijk om extra omzet te generen.

Hoe melden klanten zich aan?

Klanten maken gemakkelijk hun eigen account aan. Dit kunnen ze doen via jullie unieke URL, die geheel in jullie eigen stijl is ontworpen. In het account kan de klant zelf alle gegevens en voorkeuren invoeren. Op deze manier kan HuisAssist de beste dienstverleners koppelen aan de klant.

Wat als de klant een nieuw huis heeft gekocht?

Wanneer een klant een nieuwe woning heeft aangekocht dan moet er veel geregeld worden. Via de eigen omgeving kan de klant inzien wat de benodigde stappen zijn en de beste dienstverleners vergelijken. Het is mogelijk om als makelaar voor de klant aan te geven welke dienstverleners zij kunnen ontvangen.

Kunnen we ook ‘niet-klanten’ in het systeem zetten?

Natuurlijk, iedereen kan gebruik maken van HuisAssist. Het enige wat je moet doen is ervoor zorgen dat nieuwe klanten via jullie unieke link een account aanmaken. Op deze manier leveren jullie een extra service en proberen wij de ‘niet-klanten’ met jullie in contact te brengen.

Hoe neemt HuisAssist contact op?

HuisAssist heeft op verschillende manieren contact met de klant. Onze service is specifiek gericht op klantgerichtheid zodat de klanttevredenheid optimaal blijft. Bij elke nieuwe HuisAssist gebruiker doen wij een telefonische intake. Zo geven wij uitleg over de verschillende diensten en “hoe het werkt”, zo weet de klant precies wat diegene kan verwachten. Vervolgens onderhouden wij het contact met de klant via WhatsApp. Dit doen we door de gesprekken te automatiseren op basis van de benodigde datapunten. Natuurlijk is HuisAssist ook per mail en telefonisch te bereiken.

Wat als de klant een dienst nodig heeft?

De klant kan gemakkelijk in hun eigen omgeving inloggen en een aanvraag indienen. Vervolgens gaat HuisAssist op zoek naar de beste dienstverleners voor de klant, De klant ontvangt hier bericht van en kiest vervolgens zelf met welke dienstverlener zij willen samenwerken.

Wie kiest de dienstverleners voor de klant?

HuisAssist gaat bij iedere dienst op zoek naar de beste dienstverleners voor de klant. Het mogelijk om eigen professionals aan te melden. Op deze manier kunnen wij eenvoudig de samenwerking met jullie professionals voortzetten.

Hoe weet ik als een klant een dienst afneemt?

Je ontvangt een persoonlijke inlog voor een live-overzicht van alle klanten. Zo weet je precies welke diensten er gebruikt zijn. Daarnaast ontvang je als makelaar bij diensten die relevant zijn voor jullie als professionals een email met de gekozen partij.

Wat als een klant heeft aangekocht?

Dat is uitstekend nieuws! Dan moeten wij hier snel van op de hoogte zijn. Dit kan je op twee manieren doorgeven.

1. Je kan de klant erop attenderen om in te loggen en zelf de aanvragen te doen.

2. Nog beter: je kunt HuisAssist erop attenderen. Dan gaan wij direct aan de slag.

Wat als ik al samenwerk met vaste professionals?

Geen probleem, graag zelfs! Deze professionals voegen wij graag toe aan HuisAssist, zodat zij meer aanvragen kunnen ontvangen. Daarnaast kunnen wij jullie professionals voorselecteren, als één van drie keuzes voor de klant.

Kan mijn professional zich gratis aanmelden?

Van aannemers tot aan notarissen, iedereen kan zich gratis aanmelden bij HuisAssist. Zo kan iedereen meedoen in de vergelijking en een aanvragen ontvangen.

Kan de aanvraag 24/7 worden ingediend?

Ja zeker, alle aanvragen kunnen 24/7 ingediend worden, daarnaast kunnen klanten ook 24/7 gebruik maken van de diensten.

Is HuisAssist actief in heel Nederland?

Ja! HuisAssist is actief door heel Nederland, wij kunnen iedereen in Nederland voorzien van een professional.

Natuurlijk is het van belang om HuisAssist te promoten, daarom hebben wij een aantal handige tips. Op deze manier kunnen jullie makkelijk promotie maken en gratis begeleiding bij het aankooptraject aanbieden.

Bezichtigingen

Wanneer potentiële kopers komen kijken bij een woning hebben ze vaak ook andere diensten nodig. Het is daarom handig om voor klanten een HuisAssist account aan te maken. Bij de bezichtigingen kan dit worden uitgelegd, plus wanneer klanten in de toekomst een makelaar nodig hebben kunnen wij jullie aan elkaar koppelen.

Kopje in de mail

Bij het versturen van mails kan het handig zijn om een kopje aan te maken voor het gebruik van HuisAssist. Op deze manier zijn nieuwe en potentiële klanten beter in beeld bij jullie en weten jullie precies waar de klant staat in het traject. Waardoor HuisAssist de opvolging verzorgt.

Intake bij aankoop

Komt er een nieuwe klant bij jullie langs op kantoor? Vergeet dan vooral niet om de klant uit te leggen hoe HuisAssist gebruikt kan worden. Het is mogelijk om direct een account aan te maken, zodat HuisAssist direct contact kan opnemen met de klant.

Optie voor een eigen pagina

Naast het dashboard kunnen we ook op aanvraag een extra landingspagina maken. Bekijk hier twee voorbeelden:

Link naar website

Om het makkelijker te maken voor de klant is het aan te raden om een link naar jullie eigen HuisAssist pagina te plaatsen. Zo kunnen klanten eenvoudig inloggen. De link is makkelijk te plaatsen in de footer of header van de site.

Pagina om zelf door te geven

Met een eigen dashboard ontvang je een eigen ‘doorgeef’ pagina. Op deze pagina kun je direct doorgeven welke dienst(en) een klant nodig heeft en welke professionals geselecteerd kunnen worden.

Aanmelden via jullie eigen website

Bij het gebruik van HuisAssist kunnen we een iframe of een simpele tool op de site plaatsen zodat jullie website bezoeker/klanten, gelijk de diensten kunnen vergelijken of aanvragen en daarmee direct in het dashboard komen

*Die diensten die in een iframe komen zijn naar wens en de huisstijl is aan te passen.

Iframe HuisAssist

Met HuisAssist bespaar
tijd en het levert je wat op!

Afspraak inplannen

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Extra informatie
Dit is een verplicht veld
Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het bericht kunt verzenden.
Checkbox

Overzichtelijk overzicht met unieke data inzichten

Inzicht in alle aanvragen gemakkelijk vanuit het dashboard en connectie met database.

Checkbox

Automatisering

HusiAssist zorgt dat je veel tijd bespaart door alle automatiseringen.

Checkbox

Verhoging van de klantwaarde

Wij verhogen de klantwaarde door de jaren heen.

Checkbox

Weer uitgenodigd worden bij inverkoopname

Door HuisAssist blijf je in contact met de klant en zit je weer aan tafel, wanneer zij willen verkopen.