Mijn Waltmann
Makelaars Utrecht
Meld je gratis aan voor advies tijdens het hele aankooptraject voor je nieuwe huis. Bij iedere stap gaan wij speciaal voor jou op zoek naar de beste professionals en contracten. Je ontvangt deze in je eigen aankoopdashboard, waarna je zelf de keuze kan maken.
Makelaar Utrecht
Als makelaar in Utrecht heeft Waltmann Makelaars & Bedrijfshuisvesting meer dan 135 jaar dé makelaar van regio Utrecht. Ons team heeft ruime ervaring en een verfrissende no-nonsense mentaliteit. Klanten vinden ons kundig, persoonlijk en enthousiast.
Jouw wensen en mogelijkheden staan bij ons centraal. Wij treden op als tussenpersoon bij het tot elkaar brengen van koper en verkoper. Onze sleutelwoorden zijn: deskundigheid, betrouwbaarheid, flexibel, proactief en realistisch.
Hoe werkt Mijn Waltmann Makelaars
Vraag een dienst aan
Je kunt in je eigen dashboard de dienst aanklikken die je nog hebt. Hierbij worden er verschillende vragen gesteld bij de verschillende diensten.
HuisAssist stuurt de professionals
HuisAssist gaat op basis van jouw voorkeuren op zoek naar de beste professionals in de buurt.
Krijg een melding wanneer de professionals klaar staan
Zodra deze professionals zijn gevonden en zijn klaar gezet in het systeem, ontvang je een mail dat dit klaar staat. Hierbij zie je de verschillende opties in je dashboard staan.
Kies zelf een professional
Zodra je met een van de geselecteerde professionals wilt werken, klik je diegene en bevestig je de dienst. Vervolgens brengt HuisAssist jou in contact met deze professional.
Ga naar Mijn Waltmann Makelaars
Klik op de knop om aan te melden. Vervolgens ga je naar de Mijn Waltmann Makelaars omgeving.
Maak een account aan
Registreer je als klant. Hierbij vul je je gegevens in en in welke plaats je op zoek bent. Heb je al een huis gekocht? Geef dan de plaats aan waar je een huis hebt gekocht!
De assistent neemt contact op
Wanneer HuisAssist je aanmelding binnen heeft zal één van de assistenten contact opnemen. Hierbij legt de assistent uit wat wij voor je kunnen betekenen en of je direct bepaalde diensten nodig hebt. Gewoon op zoek naar tips? Dan kan ook!
Gebruik van het dashboard
Je persoonlijke dashboard is te gebruiken als overzicht met welke partijen je allemaal samenwerkt. Werk je met iemand anders samen? Klik dan op de dienst en geef aan met welke partij je samenwerkt. Zo heb je alles in 1 overzicht, en heb je de kosten inzichtelijk.
Meer informatie over het traject
In je dashboard kun je bij ‘Meer info’ belangrijke vragen vinden. Hier lees je direct meer over alle stappen in het traject en handige tips. Op het moment dat je meer vragen hebt, neemt dan contact op via telefoon, Whatsapp of chat rechtsonder.
Uniek contact via Whatsapp
Gedurende het hele aankooptraject gaat HuisAssist op zoek naar de beste professionals bij iedere benodigde dienst. Om deze reden ontvang je zo nu en dan een Whatsapp van HuisAssist. Hier kun je eenvoudig op antwoorden, waardoor je assistent weet waar je bent in het traject. Zo komen wij erachter wanneer jij bepaalde diensten nodig hebt.
Nutsvoorzieningen
Ga je je eerste woning kopen, is je bod geaccepteerd en heb je nu gelijk diensten nodig of ga je een nieuwe woning betrekken? Wij vergelijken alle dienstren die je nodig hebt bij het kopen van een huis en geven voor elke situatie een passend advies.
Veelgestelde vragen
Assistentie van A tot Z
HuisAssist staat in het hele traject van een nieuw huis gratis voor je klaar. Dus zowel tijdens de aankoop als de verhuizing. Wij voorzien je van advies gedurende het hele traject en verwijzen je door naar de juiste specialisten. Of je nou een aankoopmakelaar nodig hebt of de beste deal voor een klusjesman. Kortom, we kunnen je met alles helpen.
Altijd de beste deal
HuisAssist vergelijkt op basis van je voorkeuren honderden specialisten, zo hebben we voor iedereen een passende oplossing. Voor jou zoeken we altijd de beste deal, zodat je nooit te veel betaalt.
Wil je liever bij één stap of dienst geholpen worden? Dat is ook geen probleem, we helpen je graag verder.
Een huis kopen is voor veel mensen een stressvolle periode. Het is een intensief traject met veel stappen. Al deze stappen lijken erg overweldigend, zeker als je voor het eerst een huis koopt. Zonder enige kennis is het moeilijk om te weten welke specialist je het beste van dienst kan zijn. Om die reden is het fijn als iemand je bij de hand neemt.
De assistent voorziet je van advies bij iedere stap en herinnert je aan belangrijke punten. Daardoor ben je goed voorbereid en vergeet je geen belangrijke stappen.
Een huis kopen is al duur genoeg, HuisAssist is voor gratis jou als gebruiker. Daarbij zijn er geen verborgen kosten. Dat komt doordat wij doorverwijzen naar specialisten waarvan wij een kleine vergoeding van ontvangen. Voor elke klant zoeken wij de beste aanbieders van benodigde dienst. Zo weten wij zeker dat de klant goed wordt geholpen en geen onnodig hoge kosten maakt. Kortom, iedereen blij!
Onze assistent neemt telefonisch contact op. Direct na het invullen van je voorkeuren of gegevens, ontvang je een bevestiging. Daarna neemt de assistent telefonisch contact op. Na de kennismaking ontvang je passend advies en vergelijken wij geschikte specialisten. Vervolgens brengen wij je in contact met de specialist naar keuze.
Natuurlijk, assistentie is geheel vrijblijvend. Wil je maar bij een stap worden geholpen tijdens de aankoop of verhuizing? Ook dan helpen wij je graag verder. In andere woorden, wij geven je eenmalig advies en verwijzen je gratis door naar passende specialist.
Na de aanvraag nemen we telefonisch contact op. Vervolgens helpen wij je eenmalig. Wil je nog een andere aanvraag doen? Geen probleem, wij helpen je graag aan de beste aanbieders in het hele aankooptraject.
Nee, er zijn geen verplichtingen. Ook als je alleen advies wilt ontvangen helpen wij je graag. Dus iedere mail die je ontvangt, is geheel gratis en vrijblijvend. Wil je echter geen gebruik maken van onze deals of specialisten? Geen probleem, jij bepaalt!